Kundepleje

Dette event er velegnet til dig, der gerne vil knytte dine kunder tættere til din virksomhed, og som gerne vil give kunderne en ekstraordinær oplevelse. 

Kom tættere på din kunde, og vis hvem du er bag uniformen

I tilbyder måske flere typer arrangementer med henblik på at forkæle forskellige typer kunder. Her kan alle være med, sejlkundskaber er ikke nødvendige, og de har sikkert ikke prøvet det før.

 

  • Vis hvem du er 
  • Lær din kunde bedre at kende
  • Skab gode relationer i uformelle omgivelser

Fælles for rigtigt mange af jeres kunder, netværk og jeres salgsteam er, at de sandsynligvis ikke selv har prøvet at sejle en båd før. Men det gør ikke noget, for deltagelse kræver ingen forudgående sejladskundskaber. 

Ved at tage kunderne og netværket med en tur på vandet, får I styrket relationen, og lært hinanden bedre at kende, og forhåbentlig går de fra arrangementet med styrkede relationer og motivation for samarbejde. Det handler om kommunikation og samarbejde, og dem der klarer det bedst,  kommer først over målstregen.

Ole Würtz, Salgsdirektør, BDO

I BDO har vi gennem nogle år brugt GoSail til netværksarrangementer med kunder og targets. Det GoSail gør rigtig godt, er at de skaber en ramme, der er sikker. Et af de elementer, som gør at vores kunder føler sig sikre, er at dagen starter med en instruktion om bl.a, hvordan man styrer, kommunikerer og kommer rundt på banen. Det gør, at det der “komplekse og lidt farlige” ude på vandet er noget alle kan gå til med et smil og tager opgaven at sejle en sejlbåd med spænding og godt humør. Direktøren kommer i sejlertøjet, revisoren kommer i sejlertøjet og vi ligner hinanden.

Skal vi være en del af jeres næste kundearrangement?

Bliv ringet op eller send os en forespørgsmål ved hjælp af formularen nederst på siden, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Unikt netværksarrangement

Vi laver mange typer af events

Bliv inspireret
Download vores materiale og bliv inspireret til fantastisk teambuilding, netværk og oplevelser på vandet