Kundepleje

Ofte er 75% af kunderejsen tilbagelagt når kunden kontakter dig, og derfor er relationen mere kortvarig og måske mere løs. Der er i højere grad end tidligere brug for at skabe en loyal og god relation til dine kunder, så I kan have et langvarigt kunde – leverandørforhold. Den gode relation og god kundepleje kan du skabe sammen med GoSail med et kundearrangement.

Den gode kundepleje

I dag er vi tilbøjelige til at handle med / indgå aftaler med personer vi kender, har tillid til og har en god relation til – eller en vi har fået anbefalet af en nær kontakt. Du er nødt til at give noget af dig selv for at skabe den gode og stærke kunderelation. Og hvorfor ikke gøre det i en sjov, udfordrende og ny kontekst med et kundeevent til søs.

Vores kundeevents bidrager netop til disse ting. I skal samarbejde, kommunikere, lægge planer og eksekvere på dem. I skal tabe og vinde sammen – det styrker relationen.

Et kundeevent de sikkert ikke har prøvet før

Med netop dette kundearrangement kan du invitere på en unik oplevelse, som de sikkert ikke har prøvet før. Alle kan være med og sejlkundskaber er ikke nødvendige da vi giver alle en grundig instruktion, som selvfølgelig ikke er på sejler-sprog. Men når I er i bådene vil I føle jer som sejlere, hvilket I netop også bliver.

Ole Würtz, Salgsdirektør, BDO

I BDO har vi gennem nogle år brugt GoSail til netværksarrangementer med kunder og targets. Det GoSail gør rigtig godt, er at de skaber en ramme, der er sikker. Et af de elementer, som gør at vores kunder føler sig sikre, er at dagen starter med en instruktion om bl.a, hvordan man styrer, kommunikerer og kommer rundt på banen. Det gør, at det der “komplekse og lidt farlige” ude på vandet er noget alle kan gå til med et smil og tager opgaven at sejle en sejlbåd med spænding og godt humør. Direktøren kommer i sejlertøjet, revisoren kommer i sejlertøjet og vi ligner hinanden.

Forløbet af kundearrangementet

Efter velkomst, briefing og holdinddeling kommer I sammen med bådens instruktør ombord i teams på 4-5 personer pr. båd. Her fordeler I opgaverne mellem jer, og starter på træningen, således at I lærer at samarbejde om at få båden til at sejle optimalt, og i den ønskede retning. 

Det hele kulminerer med kapsejladser, hvor de forskellige teams dyster mod hinanden.

Sådan et kundearrangement tager som udgangspunkt 4-6 timer afhængigt af indhold og formål og kan gennemføres overalt i Danmark.

Der kan kobles forskellig forplejning på arrangementet både før, under og efter. Se mere under Totalløsningen.

Med sådan et kundeevent vil du sikre god kundepleje og en tæt relation til dine kunder.

Skal vi være en del af jeres næste kundearrangement?

Bliv ringet op eller send os en forespørgsmål ved hjælp af formularen nederst på siden, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Unikt netværksarrangement

Vi laver mange typer af events