I denne case kan du læse om, hvordan BDO og Middelfart Sparekasse i samarbejde valgte at kombinere deres forretningsnetværk og styrke deres fælles relationer på vandet med GoSail.
Netværksarrangementet
Vores netværksarrangementet fokuserer på følgende faktorer:
- At styrke relationerne mellem fx salgsstyrke og udvalgte kunder
- Etablering af et stærkere eller større netværk
- Facilitering af et event, hvor to virksomheder får adgang til nye, potentielle kunder
Ved at invitere dine kunder og netværk med på en sejltur skaber I ikke blot stærkere forbindelser, men får også mulighed for at lære hinanden bedre at kende på en ny og unik måde. Oplevelsen, der ligger uden for den sædvanlige komfortzone, kan fremme dybere forståelse og styrke relationerne.
GoSail faciliterer sejlads og al logistik og netværksfacilitering på dagen, herunder leveres matchracere med instruktører samt 1 stk. sikkerheds- og dommerbåd, sejlertøj, redningsveste, solcreme, brillesnore og handsker. Læs mere om det her.
Hvorfor valgte BDO & Middelfart Sparekasse et sejlads event til jeres netværks- og kundedag?
Steen Tinsfeldt (tidligere afdelingdirektør i Middelfart Sparekasse), der selv er aktiv sejler – fandt det givende at invitere kunderne ind i hans verden og fortæller, at sejlads blev valgt fordi det er en udfordrende oplevelse for deltagerne – kyndige som ukyndige – og det giver deltagerne indblik i en sport, som mange er ukendte med. Derudover viser sejlads, hvordan et teamwork kan, men også IKKE kan fungere, og hvilke konsekvenser det øjeblikkeligt får.
“Hvis man skal lave et kunde- eller medarbejder arrangement, som giver deltagerne en ordentlig en på opleveren samt ryster deltagerne sammen, så er kapsejlads super velegnet. Her er der spænding, action, naturoplevelse, fart, udfordringer og samarbejde” – Niels Duedahl, BDO.
“Gosail’s afvikling af arrangementet var yderst professionel og veltilrettelagt. Man havde en følelse af tillid og tryghed for, at arrangementet ville blive en succes fra start, og det blev fuldt ud bekræftet hele vejen igennem – der var styr på det – både før, under og efter eventet”.
Steen Tinsfeldt
Middelfart Sparekasse
Hvilke reaktioner fik arrangørerne fra kunderne efter eventet?
Niels Duedahl bliver ofte – selv her længe efter, mindet om dagen, når han møder deltagere fra eventet. Alle havde en super oplevelse, som de stadig har på nethinden. Selv dem, som aldrig før havde sejlet kapsejlads, siger han.
Også Middelfart Sparekasse oplevede gode reaktioner: Kanon oplevelse for alle – både til lands og til vands.
Sparekassens Odense Afdeling har også fået fine tilbagemeldinger: “De kunder jeg havde med fik en god oplevelse, og var meget glade for invitationen. Vi fik bekræftet vores relation og fik bygget en ny dimension på, som kan bruges i den daglige dialog, siger Henrik Skregeskov.
Hvad syntes arrangørerne om dagen?
“Der var fokus på, at alle fik noget ud af dagen og tidsfrister blev overholdt. Instruktørerne var dygtige og pædagogiske – så alle kunne være med. I forhold til de forventninger jeg havde – så blev de til fulde opfyldt og dejligt, at alle kunne være med – uden at vi skulle være sejler uddannet alle sammen. Fed dag”
Henrik Skregeskov
Middelfart Sparekasse (Odense-afdeling)