Partner netværksevent med BDO og Middelfart Sparekasse

Hvorfor valgte I et sejlads event til jeres netværks- og kundedag?

“Hvis man skal lave et kunde- eller medarbejder arrangement, som giver deltagerne en ordentlig en på opleveren samt ryster deltagerne sammen, så er kapsejlads super velegnet. Her er der spænding, action, naturoplevelse, fart, udfordringer og samarbejde”, udtaler Niels Duedahl fra BDO.

Steen Tinsfeldt, der selv er aktiv sejler – fandt det givende at invitere kunderne ind i hans verden, og fortæller, at sejlads blev valgt fordi det er en udfordrende oplevelse for deltagerne – kyndige som ukyndige – og det giver deltagerne indblik i en sport, som mange er ukendte med. Derudover giver det deltagerne syn for sagen – hvordan et teamwork kan, men også IKKE kan fungere, og hvilke konsekvenser det øjeblikkeligt får.

GoSail har en checkliste med alle forberedelses punkter, som bliver  gennemgået med kunderne i god tid inden eventet, og heldigvis oplevede begge partnere at det virkede, idet de samstemmende siger:

“Gosail’s afvikling af arrangementet var yderst professionel og veltilrettelagt. Man havde en følelse af tillid og tryghed for, at arrangementet ville blive en succes fra start, og det blev fuldt ud bekræftet hele vejen igennem – der var styr på det – både før, under og efter eventet”.

 

Hvad var årsagen til at I gik sammen om eventet?

Her er de to herrer meget enige i, at det er for at udnytte og udbygge hinandens relationer, men bestemt også for at fordele udgiften på flere skuldre.

 

Hvilke reaktioner fik I fra kunderne efter eventet?

Niels Duedahl bliver ofte – selv her længe efter, mindet om dagen, når han møder deltagere fra eventet. Alle havde en super oplevelse, som de stadig har på nethinden. Selv dem, som aldrig før havde sejlet kapsejlads, siger han.

Også Middelfart Sparekasse oplevede gode reaktioner: Kanon oplevelse for alle – både til lands og til vands. 

Steen Tinsfeldt og Niels Duedahl var enige om, at det var Hotel Christiansminde, som skulle være base for eventet. Det er et oplagt sted da man kan gå fra lokalerne lige ud på broen for at blive sejlet ud til bådene. Nemt, hurtigt og effektivt samtidig med, at alle kan følge med fra land. Ventetiden på land blev brugt til at netværke og under finale sejladsen, som nogen måtte opleve fra land, fungerede hotellet perfekt, og sikrede forsyninger – vådt som tørt.

Sparekassens Odense Afdeling har også fået fine tilbagemeldinger: “De kunder jeg havde med fik en god oplevelse, og var meget glade for invitationen. Vi fik bekræftet vores relation og fik bygget en ny dimension på, som kan bruges i den daglige dialog, siger Henrik Skregeskov.

 

Hvad synes I som arrangører om dagen?

I GoSail er vi selvfølgelig nysgerrige efter at høre om vores kunder oplevede, at eventet gik som planlagt, og om det levede op til forventningerne – de har lagt dagen i vores hænder og vi repræsenterer dem i forhold til deres inviterede kunder. 

På dette spørgsmål svarede Henrik Skregeskov, at “Der var fokus på, at alle fik noget ud af dagen og tidsfrister blev overholdt. Instruktørerne var dygtige og pædagogiske – så alle kunne være med. I forhold til de forventninger jeg havde – så blev de til fulde opfyldt og dejligt, at alle kunne være med – uden at vi skulle være sejler uddannet alle sammen. Fed dag”.

Steen Tinsfeldt supplerer “ Alt forløb perfekt – selv vejrguderne havde vi med os. Så alle – specielt vinderne, var rigtig glade og tilfredse”.

“Eventet gik som planlagt. Instruktørerne var super professionelle og gav god underholdning hele vejen. Så det levede mere end op til forventningerne”.

Ønsker du at lave et lignende arrangement for dine kunder?

Bliv ringet op eller send os en forespørgsmål ved hjælp af formularen nederst på siden, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Læs mere uddybende om netværksarrangementer

Team- og kommunikationstræning