Sydbank

Banken har gennem en årrække inviteret kunder til en dag med netværk og relationsskabelse.

I tæt dialog har vi planlagt disse dage, hvor bankens rådgivere har kunnet tilbringe en eftermiddag sammen med deres kunder. GoSail har sørget for hele pakken lige fra arbejdet med at finde den rette og ledige restaurant, bestilling af forplejning og til selvfølgelig alt omkring sejladsen. Vi leverede praktiske info, herunder mødested og tid, som banken sendte til de deltagende kunder.

Efter sejladserne, fik vi evalueret og talt om, hvad der sker på sådan en båd når rådgiver og kunde skal samarbejde som et team.

Kundernes reaktioner kunne vi bl.a. aflæse i evalueringsskemaerne idet gennemsnitskarakteren har ligget fra 4,55 til 4,7 ud af 5. Det har både banken og vi naturligvis været ganske tilfreds med.

På spørgsmålet om, hvad der var det bedste ved dagen var hovedbudskaberne:

  • Fællesskabet og samarbejdet
  • Det var en udendørs aktivitet
  • Det var en aktiv dag
  • Vi lærte noget nyt
  • Maden på de valgte restauranter var super lækker. Arrangementerne har været afviklet på Restaurant Fænøsund og Sinatur Hotel Sixtus. 

Områdedirektør Dennis Vibjerg udtaler:

“Efter en dag på vandet med GoSail går alle i land med smil på læben, fordi vi har glemt timerne, leget og leet og fået sol og vind i ansigtet. Vi går styrket derfra, fordi der er masser af læring i sådan en dag. Det skærper ens tilgang til samarbejde, kommunikation og resultatorientering at få båden først over målstregen som et team. Vi er superglade for GoSail arrangementerne, som en ideel ramme for samvær med vores kunder og forretningsforbindelser. En hel dag med dialog i øjenhøjde – det giver værdi”.

Ønsker du også at skabe en stærk relation til dine kunder?

Bliv ringet op eller send os en forespørgsmål ved hjælp af formularen nederst på siden, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Kundepleje

Netværksarrangement